»Bila je ena najizvirnejših fotografinj svojega časa, prava pionirka 20. stoletja.«
»Hočemo muzej Dore Maar.«
»Obstajajo dokazi, da je Picasso Doro Maar vsaj enkrat udaril v oko.«
»Dora in minotaver je tragedija o zaljubljeni ženski, ki je verjela, da ima z velikim umetnikom lahko partnersko, ne le ljubezensko razmerje.«
»Razporejena sem bila v eno od štirih skupin, bila sem v zgornji ekipi, tako da sem lahko šla tudi ven, to je bilo v zadnjem delu, ko je bilo konec miniranja, ko so bile poti že proste.«
»Priznava mu umetniško genialnost, a mu obenem očita molk v času, ko ga je Španija najbolj potrebovala.«
»Če bi morala izbrati eno stvar, bi to mogoče res bile vožnje s trajektom po Bosporju ali pa še dlje po Otokih princev. Tam je res nekaj magičnega.«
»Zaradi svoje podložnosti in nečimrnosti sem izgubila sama sebe. Ni me uničila samo Picassova razdiralnost, uničila so me moja pričakovanja.«
»Ples je proslavljanje, ples je govorica. Govorica onstran besede. Lasten je vsem ljudem po svetu v celotni zgodovini, kjer je od posnemanja bojnih in živalskih plesov prešlo v obliko ritualov, uporabljenih v obredne namene kot posvečeno dejanje, kot del verskega obreda in oblike komunikacije, kjer sta umetnik in njegova umetnina neločljivo povezana v eno.«
»Predvidevam, da smo tako prišli do poosebljenja nekaterih otrok, ki so hodili v te šole in se niso nikoli vrnili domov. Ob cesti so tudi ti majhni križi. In takoj sem vedela, da želim fotografirati niz teh križev s temi majhnimi otroškimi oblačili, ki visijo na njih, da bi se spomnili in se poklonili tem otrokom ter jih naredili vidne na način, kot že dolgo niso bili.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju